Fem vacances!

Hola a tots,

La setmana que ve (del 25 al 31 de juliol) la Inés i jo ens prendrem un descans d’això del blogging amb l’objectiu d’afrontar un petit problema d’albinisme que hem patit durant els últims mesos d’estar tancades al cau llegint.

Tornarem la setmana següent amb forces renovades, més lectures i, si hi ha sort, una mica de color a la pell. Mentrestant, us deixem amb una pregunta: de quin llibre us agradaria que parléssim més endavant? Algun favorit que creieu que es beneficiaria del nostre bon judici o falta del mateix? Ataqueu els comentaris amb les vostres propostes!

Bones vacances!

Marta & Inés

 

Anuncis
L'entrada va ser publicada el Uncategorized i etiquetada per Marta. Guarda l'enllaç permanent.

Quant a Marta

Llicenciada en Filologia Anglesa i "masteritzada" en Edició, m'agraden les llargues passejades per la platja i les postes de sol, com? Que no es tracta d'aquest tipus de perfil...? Torno a començar: amant de la literatura en totes les seves expressions, lectora obsessivo-compulsiva i un punt excèntrica. Sempre tinc algun projecte nou entre mans, afortunadament treballo bé sota pressió!

4 pensaments sobre “Fem vacances!

    • Doncs tenim una ressenya de O, Pioneers! però centraa en el paper de la natura a la novel·la i, en un futur, la Inés tenia pensat parlar de The Heart is a Lonely Hunter (que si triga massa li prendré :P), però no sé quina perspectiva volia adoptar.

      Ara que ens has cridat l’atenció sobre el tema, veig que no em tocat gaire els class issues, em recomanes alguna lectura per solucionar l’esbiaix?

  1. A mi l’albinisme no em sembla problemàtic, però cadascú ho veu a la seva manera. Jo tinc el cap i els braços morenos, i de la resta albí: és allò que passa quan es fa muntanya i poca platja. Doncs au, a fer bronzo i a tornar amb la mateixa energia blogaire!

  2. Retroenllaç: L’assassinat del covard Tom Chaney per la jove Mattie Ross | Dr Read Good

Deixa un comentari

