Evolucionar o morir!

Estimats lectors i lectores,

Després d’unes setmanes molt irregulars, hem decidit rebaixar una mica la freqüència d’entrades al bloc. Arran de les dificultats per compaginar els nostres estudis,  el treball i l’activitat blogaire, a partir d’ara publicarem un article a la setmana. Però, ep! seguim aquí, així que no deixeu de seguir-nos i de comentar.

També aprofitem per fer una crida. Si t’agrada llegir i vols publicar una ressenya sobre un llibre que t’hagi agradat, o fer el teu propi termòmetre o simplement fer un article relacionat amb el món de la literatura, estem buscant col·laboradors i col·laboradores que vulguin escriure puntualment per a nosaltres.

Si tens idees i les vols compartir amb nosaltres, no dubtis a escriure’ns a dr.read.good@gmail.com

Anuncis

3 pensaments sobre “Evolucionar o morir!

  1. Com que us vaig seguint el blog des de fa temps, estic temptat de dir que m’agradaria col·laborar. És clar que puntualment, perquè no tinc tot el temps que voldri per a escriure. Tot i això, alguna ressenya crítica de tant en tant sí que la puc fer. No solc llegir massa literatura anglosaxona, però tampoc no hi tinc res en contra. Ja ho parlarem, si voleu. Salut i ànims.

  2. Em temo que em passa com al Lluís.
    Quan vaig llegir el post vaig pensar que m’agradaria. No vaig dir res perquè tinc projectes sobre la taula que no avancen i el meu propi blog a mig gas…

Deixa un comentari

