Els zombis ens ataquen i altres marca-pàgines casolans

Resulta que l’última setmana l’he passada amb un d’aquells refredats de pre-estiu que eliminen les funcions superiors del cervell, de manera que m’ha estat impossible preparar un article en condicions. A canvi, us ofereixo una mostra de “mis labores”: mini projectes de costura que he anat realitzant durant els últims mesos i que estan relacionats amb el món del llibre. Espero que us agradin!

Aquest va ser el primer marca-pàgines que vaig fer. Un detallet d’aniversari sense gaires complicacions.

Punt de llibre zombi

Aquí ja em vaig animar una mica més. Zombis devoradors de llibres, sóc l’única que s’hi identifica?

Punt de llibre punt de creu

Aquest punt de llibre està inspirat en la Inés i la seva fantàstica imitació d’aquest personatge de la pel·lícula “El laberint”

Punt de llibre Keep Calm

 Inspirat en el famós pòster de la Segona Guerra Mundial. La cita del llibre és una de les més famoses de Shakespeare

Punt de llibre Vonnegut

Les limitacions quant a l’espai són un dels principals problemes a l’hora de cosir un punt de llibre i això es fa especialment evident en aquest intent d’il·lustrar una coneguda cita de Kurt Vonnegut: I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur or think at some point, ‘If this isn’t nice, I don’t know what is.

Anuncis

2 pensaments sobre “Els zombis ens ataquen i altres marca-pàgines casolans

  1. Encara que trobo divertit el zombi devorador de llibres, em quedo amb el clàssic devorador de cervells humans. He observat el creixement de les novel·les de zombis i em pregunto quin significat té que això passi als nostres dies, tot i que la metàfora sembla fàcil. De fet, jo mateix estic a mitja lectura d’una d’aquestes novel·les, escrita a Suècia (per variar).

    • Suposo que en part serà perquè es molt fàcil projectar-hi les nostres pors perquè són una mena de llenç en blanc que pot significar qualsevol cosa.

Deixa un comentari

